Stanowisko pracy organizowane w ramach realizacji projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Jedliczu”, wniosek nr FEPK.07.18-IP.01-0006/24 realizowanego w ramach naboru nr FEPK.07.18-IP.01- 002/24 Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie FEPK.07.18
1. Nazwa i adres jednostki:
Centrum Usług Społecznych w Jedliczu ul. Rynek 5, 38-460 Jedlicze.
2. Określenie stanowiska: inspektor pełniący funkcję kierownika klubów seniora.
3. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie (nie przewiduje się możliwości zatrudnienia cudzoziemców),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) spełnia jeden z warunków wskazanych:
a. wykształcenie wyższe/średnie i odbycie co najmniej 20-godzinnego kursu do prowadzenia działalności Klubu Seniora (placówki dla seniorów/osób niesamodzielnych) i posiada zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy/pomocy przedmedycznej
lub
b. minimum 1 rok stażu pracy w prowadzeniu/pracy w Klubie Seniora lub innej placówce przeznaczonej dla pobytu seniorów, w tym:
- rozpoczęła po dniu 31 sierpnia 2012 r. i ukończyła kwalifikacyjny kurs zawodowy lub ukończyła szkołę policealną publiczną lub niepubliczną o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskała dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie opiekun medyczny, posiadająca kwalifikacje do wykonywania czynności w zakresie podstawowej pielęgnacji chorych i osób niesamodzielnych oraz posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej lub
- spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dn. 22.09.2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, posiada zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej oraz posiada zaświadczenie lekarza stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy w ramach świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych lub
- odbycie co najmniej 20-godzinnego kursu do prowadzenia działalności Klubu Seniora (placówki dla seniorów/osób niesamodzielnych).
4. Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym w szczególności znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. Poz.1135)
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024r.poz. 572),
- ustawy z dnia września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2024 r. poz. 1320),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.1530 ze zm.).
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. Nieposzlakowana opinia.
7. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość obsługi komputera, pakietu Office oraz urządzeń biurowych,
2) Umiejętność pracy z osobami starszymi.
3) Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność korzystania z przepisów prawa, cierpliwość, kreatywność.
4) Znajomość prawnych i etycznych uwarunkowań prowadzenia Klubu Seniora.
5) Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
6) Kreatywność w działaniu.
7) Mile widziane posiadanie doświadczenia w realizacji przedsięwzięć w ramach projektów unijnych z działania 8.1, 8.3 RPO WP 2014-2020
8) Mile widziane posiadanie doświadczenia w prowadzeniu Klubu Seniora i świadczeniu usług opiekuńczych na rzecz osób wymagających wsparcia ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność.
8. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Planowanie podejmowanych działań w działających na terenie Gminy Jedlicze Klubach Seniora zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Jedliczu”:
Planowanie podejmowanych działań w funkcjonujących na terenie Gminy Jedlicze Klubach Seniora zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Jedliczu”
1) nadzór merytoryczny nad działalności placówki, w tym prowadzenie i zarządzanie Klubami Seniora,
2) organizacja form wsparcia zaplanowanych w ramach Klubów Seniora,
3) analiza indywidualnych potrzeb uczestników Klubów Seniora,
4) sporządzanie sprawozdań i informacji wynikających z realizacji zadania,
5) prowadzenie niezbędnej dokumentacji tj. dzienniki obecności, dzienniki zajęć, opracowywanie miesięcznych planów zajęć, zachowanie cykliczności prowadzonych zajęć, itp.,
6) realizacja aktywnej integracji uczestników klubu seniora, prowadzenie zajęć tematycznych z uczestnikami klubu seniora, organizacja wyjazdów integracyjnych, uczestnictwo w wyjazdach integracyjnych,
7) podejmowanie działań w zakresie zwiększenia aktywności osób starszych w życiu społecznym przez pobudzanie aktywności klubowiczów, wzmacnianie wśród uczestników poczucia przynależności do społeczności lokalnej, prowadzenie kół zainteresowań, organizacja imprez okolicznościowych, propagowanie zdrowego stylu życia,
8) przeciwdziałanie osamotnieniu i marginalizacji seniorów poprzez organizację spotkań integracyjnych międzypokoleniowych,
9) sprawowanie opieki nad uczestnikami,
10) inne czynności wynikające w toku prowadzenia Klubów Seniora
9. Warunki pracy i płacy na stanowisku:
Wymiar i charakter zatrudnienia:1/1 etatu, umowa o pracę na czas określony do 31 grudnia 2027.
Umowa o pracę zawarta zostanie w ramach realizacji projektu pn. „Centrum Usług Społecznych w Jedliczu” w ramach Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie FEPK.07.18.
Miejsce pracy: Jedlicze, ul. Rynek 5 oraz Siedziby Klubów Seniora:
- Jedlicze, budynek SP ul. Tokarskich 3, (2 dni w tygodniu)
- Dom Ludowy w Moderówce,
- Dom Ludowy w Potoku,
- Dom Ludowy w Żarnowcu.
Wynagrodzenie brutto: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2024 poz. 1638 ze zm.) oraz Zarządzeniem Nr 7/2025 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Jedliczu z dnia 1 kwietnia 2025r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Centrum Usług Społecznych w Jedliczu.
10. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
11. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys (CV) - podpisany własnoręcznie,
2) kserokopia dokumentu tożsamości,
3) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, staż pracy (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata),
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk kwestionariusza w załączeniu)
6) oświadczenie kandydata według poniższego wzoru opatrzone klauzulą i podpisem,
7) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
8) oświadczenie o zaangażowaniu zawodowym - zgodnie z załącznikiem,
9) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności, w tym zaświadczenie o ukończeniu szkolenia/kursu z zakresu udzielania pierwszej pomocy nie starsze niż 2 lata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 25 kwietnia 2025r. do godz. 10:00 na adres
e-mail: cus@jedlicze.pl opatrzone podpisem elektronicznym lub osobiście w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Jedliczu, a także za pośrednictwem poczty na adres: Centrum Usług Społecznych w Jedliczu, ul. Rynek 5, 38-460 Jedlicze z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko - Inspektor pełniący funkcję Kierownika Klubów Seniora."
Aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Społecznych w Jedliczu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Centrum Usług Społecznych w Jedliczu). Wszystkie dokumenty dołączone do oferty muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dołączania do oferty dokumentów w języku obcym, obowiązkowo dołączyć należy do oferty ich tłumaczenie przysięgłe na język polski. Koszt tłumaczenia pokrywa osoba składająca ofertę.
Brak podpisu na CV, oświadczeniu, liście motywacyjnym i kwestionariuszu będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 134484757
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego”, zgodnie z ustawą z 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. Poz. 1781 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. Poz. 1135).
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Usług Społecznych w Jedliczu oraz na tablicy informacyjnej W Centrum Usług Społecznych w Jedliczu, ul. Rynek 5, 38-460 Jedlicze.
VII. Zaangażowanie zawodowe wynikające z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021 – 2027z dnia 14 marca 2025 r. wydane przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej spełnia następujące warunki:
- obciążenie z tego wynikające nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie,
- łączne zaangażowanie zawodowe personelu projektu w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy UE oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów (niezależnie od formy zaangażowania), nie przekracza 276 godzin miesięcznie; do ww. limitu wlicza się okres urlopu wypoczynkowego oraz czas niezdolności do pracy wskutek choroby, natomiast nie wlicza się innych nieobecności pracownika (np. urlop bezpłatny, rodzicielski i macierzyński).
Spełnienie warunku, o którym mowa w lit. a. i b. weryfikowane jest na podstawie oświadczenia składanego wraz z dokumentami rekrutacyjnymi.
Warunki te powinny być spełnione w całym okresie zatrudnienia danej osoby w projekcie (badane na bieżąco poprzez składanie ewidencji dotyczącej faktycznego czasu pracy w danym miesiącu kalendarzowym w całym okresie zatrudnienia w ramach projektu).
Prosimy w miarę możliwości o składanie dokumentów w wydruku kolorowym.